דף הבית / חדשות מים ואיכות סביבה / מקדמים בדובאי את שיתופי הפעולה של ישראל בתחום האקלים: מנכ"ל המשרד להגנת הסביבה, גיא סמט, נפגש עם שרי הסביבה של אזרבייג'ן, קוסובו ואונטריו (קנדה), לצד העלאת המודעות לנושא החטופים בביתן הישראלי

מקדמים בדובאי את שיתופי הפעולה של ישראל בתחום האקלים: מנכ"ל המשרד להגנת הסביבה, גיא סמט, נפגש עם שרי הסביבה של אזרבייג'ן, קוסובו ואונטריו (קנדה), לצד העלאת המודעות לנושא החטופים בביתן הישראלי

אינדקס חברות וספקים

מנכ"ל המשרד להגנת הסביבה, גיא סמט, ומשלחת ישראל לוועידת האקלים של האו"ם בדובאי, COP28, ממשיכים לקדם את שיתופי הפעולה של ישראל בתחומי האקלים והסביבה.

פרסום

מנכ"ל המשרד נועד בוועידה עם מספר גורמים בין-לאומיים. בפגישתו עם מוכתר בבייב, שר הסביבה ומשאבי הטבע של אזרבייג'ן, השניים דנו באתגרים משותפים וקבעו לבחון שיתופי פעולה, תוך דגש על נושאי פסולת ומגוון ביולוגי. השר האזרי הביע את רצונו לבקר בארץ וכן הזמין משלחת מישראל לבקר בארצו.

סמט, יחד עם ראש אגף יחב"ל במשרד להגנת הסביבה, אדם שלימצק, והשליח המיוחד לשינוי אקלים וקיימות במשרד החוץ, גדעון בכר, סיירו בליווי השר האזרי בביתן הלאומי של אזרבייג'ן וקיבלו הסברים על פרויקטים מרכזיים של המדינה בתחומי אנרגיה מתחדשת, ייעור, מגוון ביולוגי ועוד.

סמט נפגש גם עם שר הסביבה והתשתיות של קוסובו, ליבורן אליו, בביתן ישראל ודן עמו בתחומים בהם ישראל יכולה לשתף ידע וניסיון עם קוסובו. כמו כן דנו בהזדמנויות בקוסובו עבור חברות ישראליות בתחום טכנולוגיות סביבה, בדגש על מים ואנרגיה מתחדשת, והשר הקוסוברי קיבל סקירה על פעילות החברות מעוטף עזה והדרום המציגות בביתן. המנכ"ל גם הציג בפני השר מקוסובו את פינת המודעות לחטופים הישראלים בעזה בביתן הישראלי.

עוד פגישה של המנכ"ל שהתקיימה בביתן הישראלי הייתה עם שרת הסביבה של אונטריו, אחת הפרובינציות בקנדה, אנדראה קנג'ין, והשניים דנו בין השאר בנושאי טיפול בפסולת. גם השרה הקנדית ביקרה בפינה הייעודית בביתן הישראל ובה תצוגה בנושא החטופים.

פרסום

אתמול (א') פתח סמט רשמית את הביתן הישראלי לוועידת האקלים בטקס חגיגי. והיום (ב') הציג, יחד עם גורמי המקצוע של המשרד להגנת הסביבה, דוח מקצועי דו-שנתי על ההתקדמות בהפחתת גזי חממה (BUR).

מתוך רצון לתמוך בקהילות שנפגעו במתקפת ה-7 באוקטובר, אל המשלחת הישראלית הוזמנו להצטרף חברות אחדות מאזור הדרום וחבל תקומה, כדי להציג את הפתרונות הטכנולוגיים שלהם בביתן הלאומי. החברות שהצטרפו למשלחת: חברת UBQ (קיבוץ צאלים), חברת Akologic (חממת Nature Growth בשדרות), חברת Agil (חממת SouthUp בשער הנגב), וחברת Emnotion (חממת InNegev ברהט). הביתן כולל גם אזור אזכור מיוחד לטובת החטופים הישראלים ממתקפת הטרור ב-7 באוקטובר.

Print Friendly, PDF & Email
מצטרפים לדף הפייסבוק של מים-נט ונשארים מעודכנים כל הזמן‎

אודות מערכת פורטל מים נט

אנו שמחים להביא בעמוד זה מידע לתועלת הציבור. יחד עם זאת התכנים אינם מהווים עצה, המלצה או את עמדת האתר , ועל כל משתמש לבחון את המידע ולשקול איזה שימוש ראוי לעשות בו, רשימה זו אינה ממצה ואינה תחליף לייעוץ משפטי. אין באמור לגרוע מהאמור בתקנון האתר, לרבות בנוגע להגבלת אחריות. מערכת פורטל מים נט עושה כמיטב יכולתה להביא בפניכם חדשות , כתבות ,מחקרים ,ידיעות מהארץ העולם ועוד המון אינפורמציה בתחום תעשיית המים ותעשיית איכות הסביבה. בכל הצעה בקשה רעיון נשמח באם תיצרו קשר. כמו כן אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הרשמו לניוזלטר

כדי להיות תמיד מעודכנים