דף הבית / חדשות מים ואיכות סביבה / הועידה והתערוכה הבינלאומית "קלינטק" ה- 22 יוצאת לדרך: אנרגיה מתחדשת, טכנולוגיות מים ומיחזור

הועידה והתערוכה הבינלאומית "קלינטק" ה- 22 יוצאת לדרך: אנרגיה מתחדשת, טכנולוגיות מים ומיחזור

אינדקס חברות וספקים

 

פרסום

התערוכה הבינלאומית לטכנולוגיות נקיות "קלינטק" היא הגדולה, הוותיקה והחשובה ביותר בישראל ומוכרת ברחבי העולם. יגיעו אליה עשרות מציגים ואלפי מבקרים מקצועיים מישראל ומרחבי העולם. במקביל לתערוכה מתקיימים כנסים מקצועיים בינלאומיים, יוכרזו עשר הערים הירוקות של השנה והצעירים המצטיינים בקלינטק

 

 26 ו-27 ליוני 2018 , ביתן 1, גני התערוכה תל אביב

 

הועידה והתערוכה הבינלאומית קלינטק 2018 לטכנולוגיות מים, אנרגיה מתחדשת, מיחזור, ואיכות הסביבה תתקיים ביוזמת קבוצת "משוב" זו השנה ה- 22 ברציפות, בתאריכים 26 ו-27 ליוני 2018 בביתן 1, גני התערוכה תל אביב.

 

תערוכת קלינטק מהווה את מפגש הפסגה של ענפי הקלינטק, כהזדמנות ליצירת קשרים, להתייעל, לחסוך בכספים רבים, ליישר קו עם הסטנדרטים העולמיים של איכות הסביבה וכן ללמוד איך להרוויח יותר מאנרגיה מתחדשת, טכנולוגיות מים, פתרונות ירוקים, מיחזור, טיפול במי שפכים, גינון ועוד.

 

בין המציגים בתערוכה: הקרן הקיימת לישראל, מכון התקנים, חברות אנרגיה מתחדשת ושורה של חברות וסטארט-אפים לטכנולוגיות מים. חברות אלה כוללות את פרמטר ,IOSight קיורפייפ, אקווריום ספקטרום D.O.C ו-ד.א.ג ,Eviation ,פלואנס, אקוונוס, אגרוביקס, טריפל טי, ארד, Blue I, קנדו, אייכה, וחברת מקבלי החלטות.

 

העניין הרב בתערוכה מצדם של מציגים בתחומי אנרגיה מתחדשת, נובע בין השאר מהתקנות החדשות של משרד האוצר מחודש מרס השנה, שיאפשרו הקמת גגות של קולטים סולאריים עד הספק של 700 קילוואט, ללא צורך בהיתרי בנייה, מה שיוצר הזדמנות עסקית עבור השחקנים בתחום זה ומושך אותם לתערוכת קלינטק.

 

במקביל לתערוכה יתקיימו חמישה כנסים מקצועיים ענפיים: כנס "אנרגיה מתחדשת במגזר הכפרי – מחזון למציאות", בשיתוף תנועות ההתיישבות ואיגוד חברות אנרגיה מתחדשת לישראל. בתחום המים יתקיימו שני כנסים, האחד תחת הכותרת "מיליארד שקלים להתמודדות עם הבצורת – מתי יושקעו והיכן", והשני "כנס טכנולוגיות מים" בהובלת חזי ביליק – לשעבר מקדם טכנולוגיות מים ברשות המים. בראש כנס "מחזור בישראל – מגמות וחידושים בשנת 2018" תעמוד ד"ר ציפי איסר איציק ממשרד עורכי הדין ליפא מאיר ושות'. ו"כנס התייעלות אנרגטית" של מהנדסי קירור ומיזוג אוויר, אותו מארגן וינחה עמוס ברקוביץ, יו"ר איגוד אימקם 2000. הכנסים והתערוכה יתקיימו במקביל לתערוכת וכנסי פרש אגרומשוב 2018, אף הם ביוזמת וארגון קבוצת משוב.

 

נשיא תערוכת קלינטק 2018 הוא פרופ' אורי שמיר, שמאז שנת 1967 משמש כמרצה בכיר בפקולטה להנדסה אזרחית וסביבתית בטכניון ובמקביל לימד באוניברסיטאות בולטות בצפון אמריקה. משנת 2004 מכהן אורי שמיר כפרופסור אמריטוס בפקולטה להנדסה אזרחית וסביבתית בטכניון. תחום התמחותו של פרופ' שמיר הוא תכנון ותפעול של מערכות משאבי מים, תוך שימוש במתודולוגיות של מודלים, סימולציה ואופטימיזציה.

 

חיים אלוש, יוזם תערוכת וכנסי קלינטק, העומד בראש קבוצת משוב, מאמין בכלכלה ירוקה ובכך שהתערוכה תהיה מנוע צמיחה למדינת ישראל, שתהיה אור לגויים בתחום זה בזכות הטכנולוגיות המתקדמות שמפותחות בישראל ביצירת פתרונות לבעיית המחסור במים וכן ביצירת אנרגיות חלופיות, מניעת זיהום האוויר והתייעלות אנרגטית.

 

פרסום

שוק הקלינטק העולמי, על תחומיו השונים, הוא שוק של מיליארדים רבים של דולרים. בימים אלה השיקו המשרד להגנת הסביבה, משרד הכלכלה ורשות החדשנות, את תכנית "ישראל – מעצמת טכנולוגיות סביבה", הכוללת פרויקטים שיופעלו בשנים 2018-2019 בהשקעה כוללת של כ- 60 מיליון שקל, ויסייעו למימוש החזון של ישראל כאור לגויים בתחומי הקלינטק.

 

אירוע מרכזי בקלינטק 2018 יהיה טקס הכתרת ערים ירוקות וצעירים מצטיינים בתחום הקלינטק, שיתקיים ביום ג' 26.6 במעמד השר להגנת הסביבה, מר זאב אלקין, הטקס יהיה שיאה של התחרות לבחירת עשר הערים והרשויות הירוקות, שהתקיימה השנה בפעם ה- 11 ברציפות ומעוררת כמו בכל שנה התעניינות רבה בקרב ראשי רשויות ברחבי הארץ. במסגרת התחרות נבחרו על ידי ועדה ציבורית בראשות ד״ר אשר וטורי הערים המצטיינות. עשר הערים שנבחרו מוכיחות כי הן משקיעות מאמצים ייחודיים בתחומי איכות הסביבה, כמו עידוד הפרדת פסולת ומחזור, ובמיוחד העלאת מודעות התושבים להפרדה במקור, שמירה על ניקיון ברחבי הרשות למחזור, אכיפה בנושאי השלכת פסולת בניין, עידוד בנייה ירוקה ותרבות הדיור, תחבורה ירוקה, התייעלות אנרגטית חיסכון במים בהשקיה ועוד. בנוסף, נבחרו שתי רשויות פורצות דרך בהפיכתן לירוקות יותר, ביחס למצבן בעבר.

 

בהמשך לטקס ערים ירוקות יוענקו אותות לצעירים המבטיחים בקלינטק עד גיל 40, אשר כבר בגילם הצעיר בולטים בתרומתם לסביבה.

 

הביקור בתערוכה וההשתתפות בכנסים בתשלום. פרטים והרשמה באתר:

http://agro.mashovgroup.net

Print Friendly, PDF & Email
מצטרפים לדף הפייסבוק של מים-נט ונשארים מעודכנים כל הזמן‎

אודות מערכת פורטל מים נט

אנו שמחים להביא בעמוד זה מידע לתועלת הציבור. יחד עם זאת התכנים אינם מהווים עצה, המלצה או את עמדת האתר , ועל כל משתמש לבחון את המידע ולשקול איזה שימוש ראוי לעשות בו, רשימה זו אינה ממצה ואינה תחליף לייעוץ משפטי. אין באמור לגרוע מהאמור בתקנון האתר, לרבות בנוגע להגבלת אחריות. מערכת פורטל מים נט עושה כמיטב יכולתה להביא בפניכם חדשות , כתבות ,מחקרים ,ידיעות מהארץ העולם ועוד המון אינפורמציה בתחום תעשיית המים ותעשיית איכות הסביבה. בכל הצעה בקשה רעיון נשמח באם תיצרו קשר. כמו כן אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הרשמו לניוזלטר

כדי להיות תמיד מעודכנים