דף הבית / חדשות מים ואיכות סביבה / שולחן עגול של רשות החדשנות מארח את מיטב המוחות בתחום טכנולוגיות המים

שולחן עגול של רשות החדשנות מארח את מיטב המוחות בתחום טכנולוגיות המים

אינדקס חברות וספקים

בהמשך להסכם השת"פ בחדשנות שנחתם השבוע בירושלים בין ממשלת ארה"ב, מח' הסחר (US Department of Commerce) לבין הרשות לחדשנות, נערך אתמול מפגש שולחן עגול עם חברות ישראליות העוסקות בפיתוח פתרונות חדשניים בתחום המים לרבות מחזור, טיהור, התפלה וניהול משאבים, הפועלות בצפון אמריקה, או מעוניינות להקים פעילות באזור, בפרט בארה"ב.

פרסום

בנוסף לקרן בירד ומסלול בירד-אנרגיה המופעל על ידה, הרשות לחדשנות מפעילה תוכניות מימון נוספות במסגרת ההסכמים שנחתמו עם 12 מדינות שונות בארה"ב, כולל קליפורניה, ניו יורק, מסצ'וסטס, פלורידה וקולורדו.

ההסכם החדש שנחתם עם מח' הסחר של ממשלת ארה"ב נועד למנף את מסלולי הסיוע ותוכניות התמיכה בחדשנות הפועלות בארה"ב ברמה הפדרלית והממשלתית בישראל לטובת שיתופי פעולה בין חברות, חוקרים, יזמים ומשקיעים מעבר לכלים הקיימים היום.

הדיון שנערך כעת נועד לעדכן בדבר מסגרות שת"פ חדשות עם ארה"ב- הן ברמה הפדרלית והן במסגרת ההסכמים של הרשות לחדשנות  עם מדינות בארה"ב ולשמוע מהחברות כיצד שתי הממשלות יכולות להיטיב את כלי הסיוע שהן מעמידות.

פרסום

ישראל שמאי, מנהל שת"פ אמריקות ברשות החדשנות, מסביר כי ארה"ב אינה רק שותף טכנולוגי טבעי ושוק יעד חשוב לחברות הישראליות. לדבריו, מסגרות השת"פ עם ארה"ב מאפשרות לחברות הישראליות לפעול בשווקים נוספים ביתר אפקטיביות יחד עם שותפים אמריקאיים, שכן  חלק משמעותי מההשקעות בשוק המים העולמי נעשות בבנייה או בשדרוג של תשתיות מים באמריקה הלטינית, במזרח הרחוק ובאפריקה.

על פי יו"ר רשות החדשנות מר אבי חסון: "השיח עם ממשלת ארה"ב, לגבי מדיניות חדשנות  ותמיכה בתעשייה, הוא יעד חשוב של הרשות ואנחנו שמחים שההסכם החדש מאפשר זאת, כפי שמוכיח קיום השולחן העגול היום".

Print Friendly, PDF & Email
מצטרפים לדף הפייסבוק של מים-נט ונשארים מעודכנים כל הזמן‎

אודות מערכת פורטל מים נט

אנו שמחים להביא בעמוד זה מידע לתועלת הציבור. יחד עם זאת התכנים אינם מהווים עצה, המלצה או את עמדת האתר , ועל כל משתמש לבחון את המידע ולשקול איזה שימוש ראוי לעשות בו, רשימה זו אינה ממצה ואינה תחליף לייעוץ משפטי. אין באמור לגרוע מהאמור בתקנון האתר, לרבות בנוגע להגבלת אחריות. מערכת פורטל מים נט עושה כמיטב יכולתה להביא בפניכם חדשות , כתבות ,מחקרים ,ידיעות מהארץ העולם ועוד המון אינפורמציה בתחום תעשיית המים ותעשיית איכות הסביבה. בכל הצעה בקשה רעיון נשמח באם תיצרו קשר. כמו כן אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הרשמו לניוזלטר

כדי להיות תמיד מעודכנים