דף הבית / חדשות מים ואיכות סביבה / פלואנס קיבלה הזמנה מסחרית ראשונה בארצות הברית למערכת ה-Aspiral

פלואנס קיבלה הזמנה מסחרית ראשונה בארצות הברית למערכת ה-Aspiral

אינדקס חברות וספקים

פלואנס ממשיכה להרחיב את פעילותה הגלובלית:

פרסום

הזמנה מסחרית ראשונה בארצות הברית למערכת ה-Aspiral

  • מכירה ראשונה בארה"ב לפתרון המבוסס על ה-MABR
  • התקנת המערכת תתבצע באזור החוף של מדינת טקסס
  • ביצוע הפרוייקט בלוח זמנים קצר והפעלה בינואר 2019

פלואנס (Fluence Corporation) (ASX:FLC) חברה גלובלית מובילה לפתרונות טיפול ומיחזור מים ושפכים מודיעה על מכירה ראשונה בארצות הברית של מערכת ה-Aspiral, מתקן חכם, קומפקטי, ארוז במכולה לטיפול בשפכים המבוסס על טכנולוגית ה-MABR החדשנית של פלואנס.

המתקן תוכנן עבור הלקוח WaterFleet LLC והוא כולל מערכתASPIRAL   עם מערכת סינון UF ויטפל בשפכים באתר בניה של LNG ויתחיל לפעול בינואר 2019. המתקן יטפל ב-33,000 גלון של שפכים ביום ובשפכים המטופלים יעשה שימוש חוזר להידוק האבק בכבישי האתר.

המתקן המבוזר לטיפול בשפכים יכול לשמש כהתקנה קבועה או ניידת על ידי WaterFleet לפי צרכיו ודרישות הטיפול בשפכים.

חברת WaterFleet בחרה בפתרון המבוזר לטיפול בשפכים הודות ליתרונותיו המובהקים: גודל פיזי קטן, גמישות, אמינות, צריכת אנרגיה נמוכה ועלויות תפעול ואחזקה נמוכות ואיכות תוצר קולחין גבוהה במיוחד תוך עמידה בסטנדרטים המחמירים ביותר.

פלואנס מאמינה שהפרוייקט הזה יוביל להזדמנויות נוספות בשוק העירוני והתעשייתי למערכות מבוזרות לטיפול בשפכים.

פרסום

הנרי שרבה, מנכ"ל פלואנס אומר: "אנחנו נרגשים בהשגת אבן דרך אסטרטגית לפלואנס בדמות המכירה המסחרית הראשונה של ה-Aspiral בארצות הברית. אנחנו שמחים מההזדמנויות שאנחנו רואים בשוק יחד עם פוטנציאל צמיחה למוצרים מבוססי טכנולוגיית ה-MABR.

הפתרון של ה-Aspiral מספק בעקביות שפכים באיכות גבוהה העומדים בסטנדרטים אמריקאים גבוהים בקשר לסילוק תרכובות כימיות. אנחנו צופים שחברת WaterFleet וחברות אמריקאיות נוספות יפיקו תועלת מהיתרונות המשמעותיים של הטכנולוגיה שלנו".

אלן פייל, מייסד ומנכ"ל WaterFleet מגיב: "מערכת ה-Aspiral החדשנית והקומפקטית מתאימה בדיוק לצרכים של מערכות ניידות לטיפול בשפכים שלנו. היכולת לטפל בקיבולת גבוהה עם מערכת מותקנת קטנת מימדים ולספק מי שפכים מטוהרים באיכות גבוהה לשימוש חוזר יחד עם הוצאות תפעול נמוכות מאפשרות לנו לספק פתרונות רחבי היקף לאורך מפרץ הגולף באמצעות פתרון נייד ולמקסם את המשאבים התפעוליים שלנו.

אנחנו צופים קדימה כדי לעשות שימוש במגוון המערכות החכמות, המומכלות המבוססות על טכנולוגיית ה-MABR בפרוייקטים אחרים שלנו".

Print Friendly, PDF & Email
מצטרפים לדף הפייסבוק של מים-נט ונשארים מעודכנים כל הזמן‎

אודות מערכת פורטל מים נט

אנו שמחים להביא בעמוד זה מידע לתועלת הציבור. יחד עם זאת התכנים אינם מהווים עצה, המלצה או את עמדת האתר , ועל כל משתמש לבחון את המידע ולשקול איזה שימוש ראוי לעשות בו, רשימה זו אינה ממצה ואינה תחליף לייעוץ משפטי. אין באמור לגרוע מהאמור בתקנון האתר, לרבות בנוגע להגבלת אחריות. מערכת פורטל מים נט עושה כמיטב יכולתה להביא בפניכם חדשות , כתבות ,מחקרים ,ידיעות מהארץ העולם ועוד המון אינפורמציה בתחום תעשיית המים ותעשיית איכות הסביבה. בכל הצעה בקשה רעיון נשמח באם תיצרו קשר. כמו כן אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הרשמו לניוזלטר

כדי להיות תמיד מעודכנים