דף הבית / חדשות מים ואיכות סביבה / עדות נוספת להידוק היחסים בין ישראל לסין .

עדות נוספת להידוק היחסים בין ישראל לסין .

אינדקס חברות וספקים

סגן השר להגנת הסביבה, ירון מזוז, נועד אתמול (שני) עם סגן שר הסביבה והאקולוגיה הסיני, ג'יאו יינגמן, שהגיע כחלק ממשלחת בראשות סגן הנשיא הסיני ל"ועידת ראש הממשלה לחדשנות" שתערך השבוע בישראל ותעסוק בתרומה של הטכנולוגיה הישראלית לעולם. במסגרת המפגש נחתמה הצהרת כוונות שמאשררת את כוונת שני המשרדים לקדם פעילויות משותפות בתחומים שונים, בהם מים, פסולת ואיכות אוויר.

פרסום

סגן השר מזוז אמר במהלך המפגש כי "הגעת המשלחת הסינית, והגעתו של יינגמן היא עדות נוספת להידוק היחסים בין ישראל לסין ובין משרד הגנת הסביבה הישראלי לבין משרד הסביבה והאקולוגיה הסיני. מדובר בשיתוף פעולה שלא נותר רק על הנייר אלא עבר לפסים מעשיים."

לדברי סגן השר מזוז: "שמחתי לשמוע את סגן השר הסיני מבשר בדבריו על כך שמכון מחקר אקדמי מהגדולים בבייג'ינג בתחום מדעי הסביבה, חתם על הסכם שיתוף פעולה אקדמי עם אוניברסיטת בן גוריון.

״יש פער לא קטן בסדרי הגודל של המדינות, מוסיף מזוז, ״אך האתגרים הסביבתיים דומים. אני סמוך ובטוח שהמשך שיתוף הפעולה יביא ליצירת סביבה איכותית וטובה יותר ברמה הלאומית וברמה העולמית".

פרסום

 

Print Friendly, PDF & Email
מצטרפים לדף הפייסבוק של מים-נט ונשארים מעודכנים כל הזמן‎

אודות מערכת פורטל מים נט

אנו שמחים להביא בעמוד זה מידע לתועלת הציבור. יחד עם זאת התכנים אינם מהווים עצה, המלצה או את עמדת האתר , ועל כל משתמש לבחון את המידע ולשקול איזה שימוש ראוי לעשות בו, רשימה זו אינה ממצה ואינה תחליף לייעוץ משפטי. אין באמור לגרוע מהאמור בתקנון האתר, לרבות בנוגע להגבלת אחריות. מערכת פורטל מים נט עושה כמיטב יכולתה להביא בפניכם חדשות , כתבות ,מחקרים ,ידיעות מהארץ העולם ועוד המון אינפורמציה בתחום תעשיית המים ותעשיית איכות הסביבה. בכל הצעה בקשה רעיון נשמח באם תיצרו קשר. כמו כן אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הרשמו לניוזלטר

כדי להיות תמיד מעודכנים