דף הבית / חדשות מים ואיכות סביבה / חברת Fluence– השקעה אסטרטגית בחברה בהיקף של כ-11 מיליון דולר ממשקיע מוסדי בארה"ב

חברת Fluence– השקעה אסטרטגית בחברה בהיקף של כ-11 מיליון דולר ממשקיע מוסדי בארה"ב

אינדקס חברות וספקים

  • לחברה כ-48 מיליון דולר במזומן
  • אפשרות לרישום עתידי בבורסה בארה"ב

פלואנס (Fluence Corporation) (ASX:FLC) חברה מובילה בפתרונות לטיהור מים, הודיעה כי חתמה עם משקיע מוסדי אמריקאי על הסכם להשקעה אסטרטגית החברה בהיקף של כ-10 מיליון דולר אמריקאי. משקיע נוסף הצטרף בהקצאה פרטית של עוד 1 מיליון דולר ובסה"כ גויסו כ-11 מיליון דולר. מחיר המניה בגיוס היה 0.85 דולר אוסטרלי שייצג פרמיה של כ-5% על מחיר השוק ב-3 לאוגוסט שהיה 0.81 דולר אוסטרלי.

פרסום

ההשקעה הפרטית מיועדת למספר נושאים, בין היתר, להרחבת בסיס המשקיעים הגלובליים של החברה על ידי משיכת קרנות אמריקאיות איכותיות מתוך ציפיה לרישום פוטנציאלי עתידי של פלואנס באחת הבורסות בארה"ב ובכך להשיג הון חוזר למימון הזדמנויות צמיחה חדשות.

ריצ'רד אירווינג יו"ר פלואנס אומר: "אנחנו מרוצים לקבל את פני המשקיעים לחברת פלואנס. סקטור המיים הגלובלי הוא בהיקף של כ-700 מיליארד דולר בשנה ואנחנו שמחים שאחד מהמוסדות הפיננסיים הגדולים והמכובדים בעולם שמו את מבטחם בפלואנס ורואים בה חברה צומחת בסקטור זה. אנחנו מקווים שההשקעה הראשונית תהיה אבן בסיס לתמיכה עתידית מהמשקיע הנוכחי ומקרנות אחרות באיכות גבוהה".

פרסום

הנרי צ'רבה, מנכ"ל פלואנס מציין שהחברה ממוצבת כיום כאחת המובילות בתחום הטיפול המבוזר במים וטיהור שפכים ובשוק ה- Waste-to-energy הנאמד בכ-13 מיליארד דולר כיום וצפוי לגדול לכ-22 מיליארד דולר בשנת 2021. מגוון המוצרים הרחב והשירותים של פלואנס ממצבים אותה כספק הגדול ביותר בתחום הזה לשנים הבאות. ההשקעה האסטרטגית תאפשר לפלואנס גמישות נוספת בשנה הבאה על מנת להתמקד ולתת מענה מהיר להזדמנויות צמיחה חדשות".

לפלואנס יש כיום אמצעים נזילים של כ-48 מיליון דולר והיא ממוצבת בצורה טובה כדי לממן את התפעול השוטף ואת הצרכים האסטרטגיים הגלובליים באמצעות מקורות פיננסיים מחוץ למאזן במידת הצורך. היועץ להנפקה הפרטית בארה"ב הוא EAS Advisors LLC באמצעות Odeon Capital Group בשיתוף פעולה עם Henslaw באוסטרליה.

Print Friendly, PDF & Email
מצטרפים לדף הפייסבוק של מים-נט ונשארים מעודכנים כל הזמן‎

אודות מערכת פורטל מים נט

אנו שמחים להביא בעמוד זה מידע לתועלת הציבור. יחד עם זאת התכנים אינם מהווים עצה, המלצה או את עמדת האתר , ועל כל משתמש לבחון את המידע ולשקול איזה שימוש ראוי לעשות בו, רשימה זו אינה ממצה ואינה תחליף לייעוץ משפטי. אין באמור לגרוע מהאמור בתקנון האתר, לרבות בנוגע להגבלת אחריות. מערכת פורטל מים נט עושה כמיטב יכולתה להביא בפניכם חדשות , כתבות ,מחקרים ,ידיעות מהארץ העולם ועוד המון אינפורמציה בתחום תעשיית המים ותעשיית איכות הסביבה. בכל הצעה בקשה רעיון נשמח באם תיצרו קשר. כמו כן אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הרשמו לניוזלטר

כדי להיות תמיד מעודכנים