דף הבית / חדשות מים ואיכות סביבה / חברת Emefcy מעדכנת לגבי הפעילות בסין:

חברת Emefcy מעדכנת לגבי הפעילות בסין:

אינדקס חברות וספקים

התחלת הייצור צפויה ברבעון השלישי עם כושר ייצור של 75 מ' $

פרסום
  • הוקמה הנהלה מקומית בכירה לפיתוח עיסקי וניהול הייצור במפעל החדש
  • החברה מקימה מתקן הדגמה אצל כל אחד מארבעת שותפי ההפצה בסין
  • קבלת אישור פורמלי לשיווק במחוזות סין צפוי ברבעון השני 2017

 

חברת אמפסי, הנסחרת בבורסה באוסטרליה (סימול EMC), מובילה עולמית בפתרונות יעילים אנרגטית לטיפול בשפכים מעדכנת לגבי הפעילות בסין. החברה השיגה הרבה אבני דרך מאז הכריזה על האסטרטגיה לסין (יולי 2016) מתוך כוונה להפוך בשנת 2020 למובילת שוק.

החברה שכרה שלושה אנשי מפתח כמנהלי הפעילות שלה בסין: מנכ"ל אמפסי סין לניהול הפעילות ולו ניסיון רב בניהול חברות בנות של יצרני ציוד זרים בתחום המים והשפכים. המנכ"ל יהיה ממוקם בשנגחאי ויהיה אחראי על הפיתוח העיסקי ומכירות החברה בסין. מיקי שניצר יהיה המנהל הטכני של אמפסי בסין ולו ניסיון בתחום הקמת מתקני טיהור שפכים ברחבי העולם לרבות בחברה סינית (CGGC). מיקי ממוקם בבייג'ינג והוא וצוותו יתמכו בתכנון מתקני טיהור השפכים, הקמתם,  ותפעולם. ריצ'רד לי מונה למנהל מפעל הייצור ולו יותר מ-20 שנות ניסיון בניהול מפעלי ייצור לחברות טכנולוגיה זרות בסין (לרבות מפעל של חברה אמריקאית מהגדולות בעולם בתחום הגז והנפט).

עד כה חתמה אמפסי על ארבעה הסכמי הפצה עם חברות מים מכובדות במספר מחוזות בסין. השותפויות האלה מכסות שטח גאוגרפי רחב ומייצגות הזדמנויות בשוק הסיני בחמש השנים הבאות. אמפסי מקימה מתקני הדגמה בעלי כושר טיפול ב-20,000 ליטר ליום אצל כל שותף וזאת במטרה לבחון את ביצועי המתקן, להבין את הטכנולוגיה ולעשות בו שימוש במאמצי השיווק.

אמפסי השלימה את בניית מתקן ההדגמה הראשון והחלה בהפעלתו עבור השותף Wuxi Guolian במחוז ג'יאנגזו.

תהליך קבלת האישורים הפורמליים ממושך בטבעו וכרוך בתקופת מינימום של 60 ימים לקבלת מידע תפעולי יחד עם הגשה מזורזת של כל אחד מהשותפים המקומיים עבור מערכת ה-MABR של אמפסי. האישור (הסמכה) הראשון צפוי גם הוא ברבעון השני השנה. בכל מקרה, הפריסה המסחרית של המתקנים תתבצע בהתאם לתוכנית.

המטרות להמשך שנת 2017 מתמקדות בהתחלת הייצור המקומי, המשך הפעילות והגברתה מול ארבעת שותפי ההפצה בסין וחתימה על הסכמי הפצה נוספים.

כאמור, התחלת הייצור במפעל אותו מקימה אמפסי בעיר צ'אנגזו במחוז ג'יאנגזו מתוכננת לרבעון השלישי של השנה כאשר ברבעון הרביעי צפויה הגברת קצב הייצור. המפעל הראשון של אמפסי יהיה בעל כושר ייצור של כ-75 מיליון דולר מכירות שנתיות עבור כל אחד מארבעת קווי הייצור המתוכננים. הציוד עבור מפעל הייצור עובר תהליכים של תכנון, הרכבה ובחינה בישראל ואמור להשלח לסין ולהיות מורכב במהלך הקיץ. ציוד עזר למערך הייצור יירכש בישראל ובסין כמו גם מלאי של חלקי חילוף וחומר גלם. החברה החלה לגייס עובדי ייצור מקומיים.

כל שותף של אמפסי בסין פועל למימוש הזדמנויות עיסקיות. כך למשל, לאחר אימות פעילות מתקן ההדגמה אצל השותף Sinorichen יש בכוונתו להשיק באופן מיידי תוכנית רב שלבית של פריסת מערכות לטיהור שפכים. בשלב הראשון להשתמש בתוצרת המפעל של אמפסי להתקנת עד כ-70 מערכות באזורים הכפריים כאשר הערך החוזי של כל התקנה נע בין כ-40 ל-190 אלף דולר . בנוסף, בכוונת שותף סיני נוסף,  CGGC להשתתף יחד עם אמפסי במכרז לאספקת ראשונית של כ-345 מערכות לטיפול בשפכים בתפוקות שונות בשני אזורים במחוז Hebei. במידה ויזכו במכרז, עשויה הפריסה להתבצע עוד השנה.

החברה נמצאת בשיחות פעילות עם כעשרה שותפי הפצה נוספים בסין, חלקם מכסים אזורים שאינם בתחום פעילות ארבעת השותפים עימם חתמה אמפסי עד כה. החברה מצפה להודיע על הסכמי הפצה נוספים במהלך החודשים הבאים.

פרסום

הצוות ההנדסי של אמפסי עוסק במספר נושאים טכניים כדי לקדם ולהתאים טכנית את המערכת להרכב השפכים בהתאם לתקן  הלאומי בסין

איתן לוי, מנכ"ל אמפסי אומר: "אנו רואים הזדמנות ענקית בשוק הכפרי. הטכנולוגיה הייחודית שלנו בעלת  היעילות האנרגטית ועלות הקמה ותפעול נמוכה היא תשובה מושלמת לבעיות השפכים באזורים הכפריים בסין. אנחנו גאים בהתקדמות שעשינו עד כה מאז הכרזנו על האסטרטגיה שלנו בסין ביולי 2016 ועומדים בתוכנית לפריסה מסחרית בסין עוד לפני תום השנה הנוכחית. הדבר יאפשר לנו לקחת עמדת הובלה בשוק הזה כשהוא הולך וגדל בשנים הקרובות."

אודות Emefcy

חברת Emefcy (אמפסי) הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסת ה-ASX באוסטרליה (סימול – EMC). החברה מפתחת, מייצרת ומשווקת מערכות חדשות יעילות וחסכוניות לטיפול במי שפכים וזאת במטרה לשנות את הכלכלה בשווקים שונים תוך שהיא נותנת מענה לביקוש הגלובלי הגובר למים נקיים ע"י עיריות ומתקני תעשייה.  אמפסי זוכה להכרה בינלאומית ומקבלת פרסי חדשנות ויחד עם רקע מדעי חזק נמצאת החברה בחזית הדור הבא של מתקני טיפול במי שפכים. פעילות מואצת של מחקר ופיתוח בחברה צפויה להציג לשוק פתרונות נוספים לטיפול במי שפכים בשנה הקרובה

Print Friendly, PDF & Email
מצטרפים לדף הפייסבוק של מים-נט ונשארים מעודכנים כל הזמן‎

אודות מערכת פורטל מים נט

אנו שמחים להביא בעמוד זה מידע לתועלת הציבור. יחד עם זאת התכנים אינם מהווים עצה, המלצה או את עמדת האתר , ועל כל משתמש לבחון את המידע ולשקול איזה שימוש ראוי לעשות בו, רשימה זו אינה ממצה ואינה תחליף לייעוץ משפטי. אין באמור לגרוע מהאמור בתקנון האתר, לרבות בנוגע להגבלת אחריות. מערכת פורטל מים נט עושה כמיטב יכולתה להביא בפניכם חדשות , כתבות ,מחקרים ,ידיעות מהארץ העולם ועוד המון אינפורמציה בתחום תעשיית המים ותעשיית איכות הסביבה. בכל הצעה בקשה רעיון נשמח באם תיצרו קשר. כמו כן אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הרשמו לניוזלטר

כדי להיות תמיד מעודכנים