דף הבית / חדשות מים ואיכות סביבה / חברת Emefcy מחזקת את שיתוף הפעולה עם RWL Water: יישמו מערכות MABR בעיר Tianjin – הרביעית בגודלה בסין

חברת Emefcy מחזקת את שיתוף הפעולה עם RWL Water: יישמו מערכות MABR בעיר Tianjin – הרביעית בגודלה בסין

אינדקס חברות וספקים

חברת אמפסי, הנסחרת בבורסה באוסטרליה (סימול EMC), מובילה עולמית בפתרונות יעילים אנרגטית לטיפול בשפכים וחברת RWL Water, אחת החברות הגלובליות  הצומחות בתחום פתרונות המים, מודיעות על הפרוייקט הראשון המשותף שלהן בסין. הפרוייקט יפותח בעיר Tianjin, העיר הרביעית בגודלה בסין. הפרוייקט כולל הסכם רב שלבי לשימוש במערכות ה-MABR לטיפול בשפכים באחד מחמשת מתקני טיהור השפכים בעיר. חמשת המתקנים בעיר שייכים ומתופעלים על ידי חברת Tianjin Caring ולהם יכולת מותקנת כוללת של 1.5 מיליון מטר קוב ביום.

פרסום

השלב הראשון בפרוייקט מבוסס על הפתרון המשותף למתקנים מומכלים שפותח במשותף על ידי אמפסי וחברת RWL Water והוא בעל יכולת טיפול של 20,000 ליטר ביום, התקנתו צפוייה ברבעון השלישי השנה. השלב הראשון והממומן של מערכות ה-MABR המומכלות משלב את הטכנולוגיה הייחודית של אמפסי עם הפתרונות ההנדסיים המומכלים של RWL Water. השלב השני יכלול שדרוג של מתקן קיים בעיר Tianjin לתקן קולחין מחמיר יותר  באמצעות טכנולוגייתMABR  הטבול הייחודית של אמפסי . ההתקנה תהווה שימוש ראשון בפתרון של אמפסי לטיפול באגני שפכים על בסיס הטכנולוגיה של מערכת MABR טבולה. התקנה זו תדגים  את יישום מערכת ה-MABR במתקני טיהור שפכים עירוניים גדולים המהווים הרחבה משמעותית של פוטנציאל שוק היעד של אמפסי.

מתקן ההדגמה של אמפסי צפוי להיות מותקן ולהתחיל לפעול ברבעון השלישי של 2017 כשאישור הסמכה סופי של העיר Tianjin צפוי ברבעון הרביעי של 2017.

חברת Tianjin Caring מתכוונת לשדרג את איכות הקולחין בכל המתקנים הקיימים שלה באמצעות המערכות של אמפסי וזאת תוך 3-4 שנים. החברה הסינית רואה בטכנולוגיית ה-MABR שפותחה על ידי אמפסי כפתרון שייתן מענה הדרישות איכות הקולחין החדשות בעלויות נמוכות מאוד.

השוק הפוטנציאלי בעיר Tianjin לבדה הוא גדול ורחב. לדוגמא, חידוש כל המערכות הקיימות לטיפול בשפכים יכול להיות בעל ערך חוזי של של כ-100 מיליון דולר. עדיין, יכולת הטיפול של העיר Tianjin היא פחות מחצי אחוז מגודל השוק הפוטנציאלי כפתרון בדמות מערכות MABR טבולות בכל סין.

פרסום

איתן לוי, מנכ"ל אמפסי אומר: "אנחנו יכולים להדגים עתה כי יש למערכת ה-MABR  ערך גבוה והוא משתרע מעבר למערכות המופצות באזורים הכפריים גם למתקנים גדולים ומרכזיים לטיפול בשפכים. זאת הזדמנות שוק גדולה מאוד בסין ומעבר לה. אנחנו נלהבים לעבוד עם החברה הסינית כדי להדגים את היעילות של הדור הבא של אמפסי, שהיא טכנולוגיית ה-MABR המשוקעת, בשוק חדש לחלוטין. שיתוף הפעולה עם RWL Water מביא לידי ביטוי את היכולת להציע פתרון המשלב את הטכנולוגיה הייחודית של אמפסי עם פתרונות ויכולות הנדסיות מוכחות של הצוות של RWL Water.

Henry Charrabe מנכ"ל RWL Water אומר: "אנחנו שמחים למנף את המעמד הגלובלי המוביל שלנו על ידי תכנון פתרונות לטיפול במים באמצעות מתקנים מומכלים וזאת במטרה לסייע לאמפסי להוציא לפועל את מכלול ההזדמנויות החזקות שלה בסין".

Print Friendly, PDF & Email
מצטרפים לדף הפייסבוק של מים-נט ונשארים מעודכנים כל הזמן‎

אודות מערכת פורטל מים נט

אנו שמחים להביא בעמוד זה מידע לתועלת הציבור. יחד עם זאת התכנים אינם מהווים עצה, המלצה או את עמדת האתר , ועל כל משתמש לבחון את המידע ולשקול איזה שימוש ראוי לעשות בו, רשימה זו אינה ממצה ואינה תחליף לייעוץ משפטי. אין באמור לגרוע מהאמור בתקנון האתר, לרבות בנוגע להגבלת אחריות. מערכת פורטל מים נט עושה כמיטב יכולתה להביא בפניכם חדשות , כתבות ,מחקרים ,ידיעות מהארץ העולם ועוד המון אינפורמציה בתחום תעשיית המים ותעשיית איכות הסביבה. בכל הצעה בקשה רעיון נשמח באם תיצרו קשר. כמו כן אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הרשמו לניוזלטר

כדי להיות תמיד מעודכנים