דף הבית / חיסכון במים / גינה מרשימה ללא צורך בהשקיה!

גינה מרשימה ללא צורך בהשקיה!

אינדקס חברות וספקים

בעקבות שנות הבצורת:

פרסום

גינה מרשימה ללא צורך בהשקיה!

 

המשקעים ממאנים להגיע זו השנה החמישית ברציפות וברשויות קוראים לציבור לחסוך במים. אז איך בכל זאת עושים את זה ובמקביל שומרים על גינה מרשימה בבית?

 

לורד מזרחי מ'מזרחי חומרי בניין' ביסוד המעלה יש פתרון. היא ממליצה על עיצוב גינה מטופחת ומרשימה אך גם חסכונית במים: "לאחר 4 שנות בצורת ותחזיות לחורף שחון נוסף, עלינו לחשוב אחרת ולדאוג לחיסכון במים" היא מסבירה.

 

פרסום

יחד עם בני בר, מחברת טוף מרום גולן, יוצרת ורד תכנית מפורטת לעיצוב גינה בהתאמה לכל לקוח. "כיום קיים מגוון רחב מאוד, של סוגי טוף בצבעים ובגדלים שונים, חלוקי נחל ומוצרים מרשימים נוספים המסופקים על ידי חברת טוף מרום גולן, המסייעים ליצור ולטפח גינה דקורטיבית ומרשימה, ללא צורך בתחזוקה שוטפת וללא השקיה בכלל. כמו כן, ניתן להוסיף דשא סינטטי איכותי עם מראה טבעי" מציינת מזרחי.

 

אגב, אם אתם בכל זאת מעוניינים גם במעט צמחים פורחים, ורד ממליצה על שימוש בקומפוסט ומצע קרקע המותאם לצרכי הגידול, כך שהחיסכון במים ישמר. לדברי ורד מזרחי: "לא כל גידול ניתן לגדל בכל מצע קרקע. הזמנים האלו השתנו. כיום, במחלקת המו"פ (מחקר ופיתוח) של טוף מרום גולן ייצרו התאמה מקסימלית במצע לכל גידול, על מנת לאפשר חיסכון במים והצלחה גדולה יותר בגידולים".

Print Friendly, PDF & Email
מצטרפים לדף הפייסבוק של מים-נט ונשארים מעודכנים כל הזמן‎

אודות מערכת פורטל מים נט

אנו שמחים להביא בעמוד זה מידע לתועלת הציבור. יחד עם זאת התכנים אינם מהווים עצה, המלצה או את עמדת האתר , ועל כל משתמש לבחון את המידע ולשקול איזה שימוש ראוי לעשות בו, רשימה זו אינה ממצה ואינה תחליף לייעוץ משפטי. אין באמור לגרוע מהאמור בתקנון האתר, לרבות בנוגע להגבלת אחריות. מערכת פורטל מים נט עושה כמיטב יכולתה להביא בפניכם חדשות , כתבות ,מחקרים ,ידיעות מהארץ העולם ועוד המון אינפורמציה בתחום תעשיית המים ותעשיית איכות הסביבה. בכל הצעה בקשה רעיון נשמח באם תיצרו קשר. כמו כן אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הרשמו לניוזלטר

כדי להיות תמיד מעודכנים