דף הבית / חדשות מים ואיכות סביבה / בעקבות אירוע דליפת האמוניה במפעל הגלידות קולורדו בנתיבות:

בעקבות אירוע דליפת האמוניה במפעל הגלידות קולורדו בנתיבות:

אינדקס חברות וספקים

בעקבות אירוע דליפת האמוניה במפעל הגלידות קולורדו בנתיבות: המשרד להגנת הסביבה הנחה כי המפעל לא ישוב לעבוד עד שלא יעמוד בכל דרישות היתר הרעלים; המשרד יבדוק את הנסיבות ויפעל בהתאם 

פרסום

 

בעקבות דליפת האמוניה האל-מימית הבוקר במפעל ייצור הגלידות קולורדו בנתיבות, המשרד להגנת הסביבה העביר הוראות ולפיהן המפעל לא יוכל לשוב לעבוד – עד שלא יתקבל אישור מיועץ קירור מוסמך כי המפעל עומד בכל הדרישות של היתר הרעלים וכי אינו מסכן את הציבור והסביבה. כמו-כן, הנחה המשרד כי צוות החירום של המפעל יהיה בשטח 24 שעות ביממה בכוחות מתוגברים, עד לחזרתו לפעולה.

הבוקר בסביבות 8:30, התרחשה דליפת אמוניה במפעל, ובהנחיית המשרד להגנת הסביבה ולאחר מדידת ערכים גבוהים של אמוניה, פונו העסקים באזור ובוצעה סגירת מרחק בידוד ראשוני. צוותי כוחות ההצלה, המשטרה, המשרד ופיקוד העורף נמצאים באזור ופועלים, עד לסיום האירוע.

פרסום

יצוין, כי בהתאם להיתר הרעלים שהוציא המשרד להגנת הסביבה למפעל, המערכת – שמכילה כ-3 טון אמוניה – מחולקת למקטעים קטנים יותר כדי למזער נזקים בעת תקלה כמו זו. במקטע הדולף יש כ-300 ק"ג ולפי ההערכות, בצנרת נותרו 60-70 ק"ג וקטע זה נאטם.

המשרד להגנת הסביבה יבדוק את נסיבות האירוע, ויפעל בהתאם לכלים העומדים לרשותו, לפי הממצאים.

Print Friendly, PDF & Email
מצטרפים לדף הפייסבוק של מים-נט ונשארים מעודכנים כל הזמן‎

אודות מערכת פורטל מים נט

אנו שמחים להביא בעמוד זה מידע לתועלת הציבור. יחד עם זאת התכנים אינם מהווים עצה, המלצה או את עמדת האתר , ועל כל משתמש לבחון את המידע ולשקול איזה שימוש ראוי לעשות בו, רשימה זו אינה ממצה ואינה תחליף לייעוץ משפטי. אין באמור לגרוע מהאמור בתקנון האתר, לרבות בנוגע להגבלת אחריות. מערכת פורטל מים נט עושה כמיטב יכולתה להביא בפניכם חדשות , כתבות ,מחקרים ,ידיעות מהארץ העולם ועוד המון אינפורמציה בתחום תעשיית המים ותעשיית איכות הסביבה. בכל הצעה בקשה רעיון נשמח באם תיצרו קשר. כמו כן אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הרשמו לניוזלטר

כדי להיות תמיד מעודכנים