דף הבית / חדשות מים ואיכות סביבה / אות הנגב לאיכות הסביבה לשנת 2016 הוענק השבוע לזוכים

אות הנגב לאיכות הסביבה לשנת 2016 הוענק השבוע לזוכים

אינדקס חברות וספקים

רוביק דנילוביץ' בטקס: "מדובר בארגונים וולונטריים, תעשייה מקומית ונבחרי ציבור שלוקחים על עצמם משימה גדולה משהם עצמם- להתמזג עם המדבר ולשמור על קיומו".

פרסום

בטקס חגיגי שנערך ביום חמישי (27/10/16), במעמד סגן השר להגנת הסביבה, ח"כ ירון מזוז, נשיאת אוניברסיטת בן גוריון, פרופ' רבקה כרמי, ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ ועוד הוענק אות הנגב לאיכות הסביבה לשנת 2016.

הזוכים: יוזמת "האנרגיה הטובה" ● אנדריי אוזן, ראש מועצת נאות חובב● היחידה לאיכות הסביבה, אילת-חבל אילות ● עמותת התיירות שקמה בשור ● עין נטפים- תאגיד המים והביוב אילת ● בית ספר התיכון מקיף א' ● אות מפעל חיים ע"ש יהודה ארד יוענק השנה לניסים קריספל תרם רבות לחקר צמחי הרפואה והתועלת של ארץ ישראל.

טקס אות הנגב לאיכות הסביבה מתקיים זו השנה השמינית ביוזמת  בלהה גבעון, מנכ"לית עמותת נגב בר קיימא, אוניברסיטת בן גוריון בנגב, עיריית באר שבע  והמשרד להגנת הסביבה.%d7%aa%d7%99%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%a9%d7%a7%d7%9e%d7%94-%d7%91%d7%a9%d7%95%d7%a8-%d7%9e%d7%a7%d7%91%d7%9c%d7%99%d7%9d-%d7%90%d7%aa-%d7%94%d7%90%d7%95%d7%aa

בטקס בירך סגן השר להגנת הסביבה, ח"כ ירון מזוז בירך את הזוכים והתייחס בפרט לזכייתו של אנדריי אוזן, ראש מועצת נאות חובב ואמר כי : "המשרד להגנת הסביבה נאבק להסדרת הפעילות התעשייתית במפרץ חיפה. אחת ההצעות לטיפול היא ליישם את דגם המועצה התעשייתית נאות חובב. לא הופתעתי לשמוע על זכייתו של אוזן שכן, בזכות פעילותו הפך את נאות חובב לפארק אקו תעשייתי בעל תשתיות סביבתיות מפותחות".

נשיאת אוניברסיטת בן גוריון, פרופ' רבקה כרמי, הצטרפה לברכות וציינה כי נושא איכות הסביבה הוא אחד הנושאים המרכזיים והאסטרטגיים של האוניברסיטה: "מדהים לראות באולם זוכים מצפון הנגב ועד אילת. זו עדות לכך שיש הרבה שותפים לנושא הסביבתי, כולכם מחוברים למחויבות שלנו לעולם בר קיימא. הטקס הוא הזדמנות עבורנו להעריך את כל מי שתורם לשימור הסביבה".

ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ' הגיע אל האירוע לאחר ביקור בביתו של דוד בן גוריון בשדה בוקר ואמר: בן גוריון השאיר לנו צוואה כתובה עד כמה הנגב חשוב להתפתחות מדינת ישראל והנה היום אני פוגש כאן בטקס ארגונים, נבחרי תעשייה, אנשי ציבור ואנשים פרטיים שלקחו עליהם משימה יותר גדולה משל עצמם וכחלק מחזונו של בן גוריון, להתמזג עם המדבר. פה ההוכחה שניתן לפעול יחד תעשייה וסביבה, לכולנו אינטרס משותף, אין לנו נגב אחר. כך פועלת עמותת נגב בר קיימא, היא מהווה גשר בין כולם כדי לממש ת אותו חזון של בן גוריון, הפרחת הנגב שהוא אחד החשובים ביותר בקיומה ובביסוסה של מדינת ישראל".

פרסום

את הזוכים בפרס בחרה וועדת שיפוט בראשות שופט בית המשפט המחוזי בדימוס, השופט גלעד גלעדי. את הזוכים בחרה הוועדה לאחר מיון קפדני שישה זוכים בעלי פעילות ייחודית לתועלת הציבור בתחום איכות הסביבה בנגב.

על תהליך בחירת הזוכים אמרה מנכ"לית עמותת נגב בר קיימא ויוזמת הפרס, בלהה גבעון, כי הטובים הפועלים למען הסביבה מתרבים" ניכר כי בכל שנה יותר ויותר גופים וגם אנשים בודדים מגישים את מועמדתם, מדובר בגופים ואנשים שהנושא הסביבתי הפך לדרך חייהם. הלוואי שיכולנו להעניק אותות לכולם כל פעם קשה לנו יותר ויותר לבחור. הזוכים היום מהווים מודל לחיקוי ודוגמא לתושבי הנגב ולארגונים חברתיים וסביבתיים בנגב. העובדה שניתן למצוא כאן זוכים מאילת ועד הנגב הצפוני מעידה על כך שהנושא הסביבתי בנגב הפך למרכזי וחשוב ואסטרטגי".

 

Print Friendly, PDF & Email
מצטרפים לדף הפייסבוק של מים-נט ונשארים מעודכנים כל הזמן‎

אודות מערכת פורטל מים נט

אנו שמחים להביא בעמוד זה מידע לתועלת הציבור. יחד עם זאת התכנים אינם מהווים עצה, המלצה או את עמדת האתר , ועל כל משתמש לבחון את המידע ולשקול איזה שימוש ראוי לעשות בו, רשימה זו אינה ממצה ואינה תחליף לייעוץ משפטי. אין באמור לגרוע מהאמור בתקנון האתר, לרבות בנוגע להגבלת אחריות. מערכת פורטל מים נט עושה כמיטב יכולתה להביא בפניכם חדשות , כתבות ,מחקרים ,ידיעות מהארץ העולם ועוד המון אינפורמציה בתחום תעשיית המים ותעשיית איכות הסביבה. בכל הצעה בקשה רעיון נשמח באם תיצרו קשר. כמו כן אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הרשמו לניוזלטר

כדי להיות תמיד מעודכנים