דף הבית / חדשות מים ואיכות סביבה / עידן גרינבאום מונה ליו"ר איגוד ערים כינרת
מימין לשמאל- רון קובי ראש העיר טבריה, עידן גרינבאום ראש המועצה האזורית עמק הירדן וחיים רוקח ראש המועצה האזורית גולן

עידן גרינבאום מונה ליו"ר איגוד ערים כינרת

אינדקס חברות וספקים

ראש מועצה אזורית עמק הירדן עידן גרינבאום, נבחר ליושב ראש איגוד ערים כינרת, בישיבת מועצת איגוד ערים כינרת שהתקיימה ביום שלישי, 25.12.

פרסום

 

גרינבאום מחליף את ראש מועצה אזורית גולן היוצא, אלי מלכה. במהלך הישיבה נערך טקס פרידה מהיו"ר היוצא.

גרינבאום אמר, כי הוא מודה לחברי ההנהלה על בחירתו לתפקיד ולאלי מלכה על העבודה הנפלאה לטובת הכינרת, חופיה והסביבה והמהפכות החשובות שיזם במהלך כהונתו, ביניהן: הפיכת חופי איגוד ערים כינרת לשקטים, הקמת חדר בקרה המקבל דיווחים שוטפים ממצלמות משוכללות שהוצבו בחופים לטובת בטחון הרוחצים, הנגשת החופים לנכים והשגת תקציבי ממשלה לפיתוח החופים, תוך שיתוף פעולה עם ראשי הרשויות באזור ומשטרת ישראל.

"בכוונתי להמשיך במגמה שהחל בה אלי מלכה ולבצע את הפרויקטים הרבים אשר בתכנון, במטרה להמשיך ולעודד משפחות מטיילים ותיירים להגיע לבלות בחופי הכינרת, תוך דאגה לתשתיות, סביבה נקייה ומטופחת וביטחונם של הנופשים והרוחצים" אמר גרינבאום.

פרסום

איגוד ערים כינרת אמון על פיתוח, שמירה וטיפוח של 15 חופים בכינרת. האיגוד החל לפעול בשנת 2008 והוקם מכוח "חוק הסדרת הטיפול בחופי הכינרת". האיגוד יוזם פעולות שנועדו להסדיר את ההפעלה התקינה של כלל החופים הציבוריים סביב הכינרת ולפקח על ביצוע חוק הסדרת הטיפול בחופי הכינרת.

בין המשתתפים בישיבה: עידן גרינבאום ראש המועצה האזורית עמק הירדן, חיים רוקח ראש המועצה האזורית גולן, רון קובי ראש עיריית טבריה, תמיר ברקין רשות מקרקעי ישראל, פנחס גרין רשות ניקוז כינרת, סיגל בן עוז ממשרד התיירות, ענבל אגוזי ממשרד החקלאות, לירון שפירא מהחברה להגנת הטבע, עידו סמילנסקי המשרד להגנת הסביבה, רועי מזרחי נציג ציבור בתחום שמירת טבע, פיראס תלחמי רשות המים, סאלח חוטבא משרד הפנים ועוד.

 

Print Friendly, PDF & Email
מצטרפים לדף הפייסבוק של מים-נט ונשארים מעודכנים כל הזמן‎

אודות מערכת פורטל מים נט

אנו שמחים להביא בעמוד זה מידע לתועלת הציבור. יחד עם זאת התכנים אינם מהווים עצה, המלצה או את עמדת האתר , ועל כל משתמש לבחון את המידע ולשקול איזה שימוש ראוי לעשות בו, רשימה זו אינה ממצה ואינה תחליף לייעוץ משפטי. אין באמור לגרוע מהאמור בתקנון האתר, לרבות בנוגע להגבלת אחריות. מערכת פורטל מים נט עושה כמיטב יכולתה להביא בפניכם חדשות , כתבות ,מחקרים ,ידיעות מהארץ העולם ועוד המון אינפורמציה בתחום תעשיית המים ותעשיית איכות הסביבה. בכל הצעה בקשה רעיון נשמח באם תיצרו קשר. כמו כן אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הרשמו לניוזלטר

כדי להיות תמיד מעודכנים