דף הבית / מים ובריאות / לשתות מים כדי שעור הפנים שלכם יזהר

לשתות מים כדי שעור הפנים שלכם יזהר

אינדקס חברות וספקים

כדי שעור הפנים שלכם יזהר: העור הוא האיבר הגדול ביותר בגוף. אספקה עקבית ונדיבה של מים מאפשרת לתאי העור להתחלף במהירות ולעור להיראות מתוח וזוהר. מלבד זאת, שתייה מרובה של מים הכרחית לוויסות טמפרטורת הגוף.

פרסום

כל פונקציה בגוף שלנו נשענת של מים שמסלקים זיהומים מאיברים בריאים, עוזרים לתאים מזינים לנוע ממקום למקום, מספקים לחות לאף, לאוזניים ולרקמות בגרון. כשאנחנו לא שותים מספיק, אנחנו פוגעים בכל התהליכים החשובים הללו, והם נפגמים.

העור הוא הצרכן הגדול ביותר של המים בגוף שלנו – הוא מכיל יותר מ-20 אחוז מכמות המים בכל הגוף. זה המון. זה הופך את העור רגיש במיוחד למחסור בנוזלים; הוא בעצם כמו מין ספוג (או פרח) שצריך שיזינו אותו בעוד ועוד במים, ולכן צריך כל הזמן להשקות אותו. הכוונה, כמובן, היא לא להרטיב אותו, אלא פשוט לשתות הרבה.

מה, באמת אפשר לראות אם אני לא שותה מספיק?

פרסום

בטח. בגלל שהעור כל כך נואש למים, משק מים חסר בא לידי ביטוי מידי במראה שלו, הוא מתייבש ונראה נפול וחסר חיים וברק.

Print Friendly, PDF & Email
מצטרפים לדף הפייסבוק של מים-נט ונשארים מעודכנים כל הזמן‎

אודות מערכת פורטל מים נט

אנו שמחים להביא בעמוד זה מידע לתועלת הציבור. יחד עם זאת התכנים אינם מהווים עצה, המלצה או את עמדת האתר , ועל כל משתמש לבחון את המידע ולשקול איזה שימוש ראוי לעשות בו, רשימה זו אינה ממצה ואינה תחליף לייעוץ משפטי. אין באמור לגרוע מהאמור בתקנון האתר, לרבות בנוגע להגבלת אחריות. מערכת פורטל מים נט עושה כמיטב יכולתה להביא בפניכם חדשות , כתבות ,מחקרים ,ידיעות מהארץ העולם ועוד המון אינפורמציה בתחום תעשיית המים ותעשיית איכות הסביבה. בכל הצעה בקשה רעיון נשמח באם תיצרו קשר. כמו כן אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הרשמו לניוזלטר

כדי להיות תמיד מעודכנים