דף הבית / חדשות מים ואיכות סביבה / זכיה להנדסת התפלה בתואר החברה החכמה בעולם

זכיה להנדסת התפלה בתואר החברה החכמה בעולם

אינדקס חברות וספקים

זו הזכייה השנייה ברציפות להנדסת התפלה בתואר החברה החכמה בעולם, מתוך 50 חברות שנבחרו על ידי MIT – והיא אף הוכרזה כחברה המובילה בתחום ההתפלה על ידי מגזין "פורבס"

פרסום

חברת הנדסת התפלה (IDE) שבבעלותן השווה של דלק  וכיל  דורגה במקום ה-2 ברשימת "חברות המשנות את העולם", ברשימה השנתית שמפרסם המגזין היוקרתי פורצ'ן (Fortune). השנה זכתה החברה בפעם השנייה ברציפות בתואר החברה החכמה בעולם, מתוך 50 חברות שנבחרו על ידי MIT, ואף הוכרזה כחברה המובילה בתחום ההתפלה ע"י מגזין פורבס העולמי. החברה, שהוקמה ב-1965, עוסקת בהקמת מתקני התפלה ברחבי תבל. החברה הקימה מעל 400 מתקני התפלה ברחבי העולם ב-40 מדינות שכושר ההתפלה המצטבר שלהם הוא 2 מיליון מ"ק ליום .

הטכנולוגיות של IDE בשיטות ההתפלה העיקריות – התפלה תרמית והתפלה באמצעות ממברנות (אוסמוזה הפוכה) – הינן המתקדמות מסוגן בעולם. החברה תכננה, בנתה ומתפעלת כיום מתקני התפלה בשיטת SWRO ומתקני התפלה תרמיים מהגדולים ביותר בעולם. מתקני ההתפלה של החברה מספקים מים באיכות גבוהה לשימושים שונים בתחומי התעשייה, המכרות, בתי זיקוק ותחנות כוח. בנוסף, משמשים המים לשתייה ולחקלאות. נוסף על היותה אחראית לפריצות דרך חשובות בתחום ההתפלה התרמית והממברנית, IDE פעילה בתחומים נוספים, כגון פתרונות לקירור תעשייתי ולייצור שלג מלאכותי, מאיידים תעשייתיים ופתרונות לשימוש חוזר במי שפכים.

פרסום

מגזין פורצ'ן מדמה את החברה לגמד Rumplestiltskin מסיפורי האחים גרים (בגרסה העברית – עוץ לי גוץ לי) שידע להפוך קש לזהב, מציין שהיא מספקת 70% ממי השתייה של ישראל ומזכיר שהחברה חנכה בדצמבר 2015 את מתקן ההתפלה הגדול בחצי הכדור המערבי בעיר קרלסבאד בקליפורניה שסובלת מבצורת קשה. המתקן שהוקם בהשקעה של מיליארד דולר מספק 8% מצרכי המים של מחוז סן דייגו בעלות של 0.5 סנט לגלון.

Print Friendly, PDF & Email
מצטרפים לדף הפייסבוק של מים-נט ונשארים מעודכנים כל הזמן‎

אודות מערכת פורטל מים נט

אנו שמחים להביא בעמוד זה מידע לתועלת הציבור. יחד עם זאת התכנים אינם מהווים עצה, המלצה או את עמדת האתר , ועל כל משתמש לבחון את המידע ולשקול איזה שימוש ראוי לעשות בו, רשימה זו אינה ממצה ואינה תחליף לייעוץ משפטי. אין באמור לגרוע מהאמור בתקנון האתר, לרבות בנוגע להגבלת אחריות. מערכת פורטל מים נט עושה כמיטב יכולתה להביא בפניכם חדשות , כתבות ,מחקרים ,ידיעות מהארץ העולם ועוד המון אינפורמציה בתחום תעשיית המים ותעשיית איכות הסביבה. בכל הצעה בקשה רעיון נשמח באם תיצרו קשר. כמו כן אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הרשמו לניוזלטר

כדי להיות תמיד מעודכנים