דף הבית / חדשות מים ואיכות סביבה / מפעל חוליות יקבל אות הוקרה על אחריות חברתית בתעשייה הקיבוצית

מפעל חוליות יקבל אות הוקרה על אחריות חברתית בתעשייה הקיבוצית

אינדקס חברות וספקים

כל 200 עובדי החברה עוסקים בתרומה לקהילה

פרסום

עופר רימון, מנהל אחריות חברתית בנטפים, יקבל אות על מפעל חיים למען הקהילה

מפעל חוליות בקיבוץ שדה נחמיה יקבל אות הוקרה על מעורבות ואחריות חברתית לשנת 2016 במסגרת הכנס השנתי של איגוד התעשייה הקיבוצית שיערך מחר, יום חמישי, 15 בדצמבר בכפר המכביה. האות ינתן על ידי גברי בר גיל, יו"ר קיבוצניקים למען החברה ואודי אורנשטיין, מנכ"ל האיגוד.

חברת חוליות מתמחה בייצור ושיווק מערכות זרימה מתקדמות, תשתיות, שפכים ומיחזור מים אפורים ומעסיקה 200 עובדים באתריה השונים בארץ, שכולם מעורבים בפעילות למען הקהילה. החברה בנתה תוכנית לשיתופי פעולה עם בית הספר רננים – בית ספר לחינוך מיוחד לגילאי 6-21 מקריית שמונה, והוסטל ה.ל.ה. – בית מגורים, פנאי ותעסוקה לבוגרים עם מוגבלות שכלית והתפתחותית. חלק מתלמידי רננים ודיירי ההוסטל משולבים בעבודות במפעל, הוקמה נגרייה בהוסטל והמוצרים נמכרים לקהל הרחב. מתקיימת פעילות חברתית משותפת לעובדי החברה, לתלמידים ולדיירים.

עובדי חוליות עוסקים גם בקידום חינוך טכנולוגי באמצעות פרוייקט גליליום לפיתוח וקידום דור העתיד. הם מארחים ומדריכים ילדים מקרית שמונה ומכינים עימם יעדים ומטרות בתחומי איכות הסביבה – מיזעור ההשפעה הסביבתית, הפחתת כמויות הפסולת ומיקסום המיחזור של החברה עצמה.

פרסום

במסגרת הארוע יקבל עופר רימון, מנהל אחריות תאגידית חברת נטפים, אות מיוחד על פרויקט חיים בתחום התרומה והמעורבות החברתית. עופר, חבר קיבוץ חצרים, עובד בנטפים מאז 1993, כשלמעלה מעשור הוא עוסק בתחומי האחריות החברתית, העשייה והנתינה. התחומים עליהם הוא אמון במסגרת תפקידו בנטפים נוגעים במקומות הרגישים והנזקקים בחברה הישראלית: פנימיות, גינות קהילתיות, דיור מוגן, בתי ספר, שכונות מצוקה ונוער בסיכון. כן עוסקים עופר רימון וצוותו בקידום "חינוך לקיימות" – הקמה ופיתוח של גינות קהילתיות בכל הארץ וחינוך ילדים ונוער לתחומי הקיימות. לאורך השנים, נטפים ביססה שיתופי פעולה ארוכי טווח עם גופים כמו "ציונות 2000", "אתגרים", "ג'וינט ישראל", פנימית ארזים, חוות בארותיים ועוד.

בכנס השנתי של איגוד התעשייה הקיבוצית ישתתפו מאות מנהלי המפעלים, יו"רים, מנהלי מו"פ ונציגי המגזר העסקי והכלכלי בישראל. הכנס יוקדש לטכנולוגיות מתקדמות: ננוטכנולוגיה, הדפסה תלת מימדית, ביג דאטה ו"האינטרנט של הדברים" שמעצבות את המהפכה התעשייתית הנוכחית.

Print Friendly, PDF & Email
מצטרפים לדף הפייסבוק של מים-נט ונשארים מעודכנים כל הזמן‎

אודות מערכת פורטל מים נט

אנו שמחים להביא בעמוד זה מידע לתועלת הציבור. יחד עם זאת התכנים אינם מהווים עצה, המלצה או את עמדת האתר , ועל כל משתמש לבחון את המידע ולשקול איזה שימוש ראוי לעשות בו, רשימה זו אינה ממצה ואינה תחליף לייעוץ משפטי. אין באמור לגרוע מהאמור בתקנון האתר, לרבות בנוגע להגבלת אחריות. מערכת פורטל מים נט עושה כמיטב יכולתה להביא בפניכם חדשות , כתבות ,מחקרים ,ידיעות מהארץ העולם ועוד המון אינפורמציה בתחום תעשיית המים ותעשיית איכות הסביבה. בכל הצעה בקשה רעיון נשמח באם תיצרו קשר. כמו כן אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הרשמו לניוזלטר

כדי להיות תמיד מעודכנים