דף הבית / מאמרים ומחקרים / מערכת אלקטרוליטית למניעת קורוזיה ואבנית בצנרת במים ובמכלים (ECP)

מערכת אלקטרוליטית למניעת קורוזיה ואבנית בצנרת במים ובמכלים (ECP)

אינדקס חברות וספקים

 

פרסום

בשנים האחרונות, אנו עדים להתקנתן של מערכות להתפלת מים רבות בישראל, מערכות אשר מספרם ילך ויגדל.

בדרך כלל  מים מותפלים הם קורוזיביים מאוד , וגורמים לתופעות קורוזיה במערכות מים קרים וחמים. תופעות אלה יוצרות  "מים האדומים".

במערכות מים הסובלות מקורוזיה ניתן למצוא בד"כ  גם חיידקים מחזרי ברזל  וחיידקים אחרים.

טכנולוגיית אלקטרוליזה והגנה קתודית (Electrolysis & Cathodic Protection – ECP)  היא  טכנולוגיה חדשה למניעת קורוזיה ואבנית ולחיטוי מים. טכנולוגיה זו פותחה על ידי אלגריסי שרותי הנדסה בע"מ  על סמך ניסיון  של שנים רבות בתחום הטיפול בתופעות הקורוזיה במערכות מים קרים וחמים, ועל סמך התובנה שיש צורך לשים דגש מיוחד על הטיפול בקורוזיה ובחיטוי המים למניעת התפתחות חיידקים באוגרי המים.

התהליך מבוסס על הגנה קתודית  פנימית בעזרת אנודות טיטניום מיוחדות ולייצור של כלור לחיטוי המים. אנודות טיטניום אלו, אינן מתמוססות במים ואינן משנות  את תכונות המים.

בנוסף קיים תהליך של אלקטרוליזה בעזרת שימוש באנודות אלומיניום. אנודות האלומיניום מצפות את פנים הצנרת או המיכלים, ומונעות קורוזיה והצטברות אבנית בתוך מערכת המים החמים והקרים.

פרסום

 

טכנולוגית ECP רשומה כפטנט בלעדי ומאושרת למי שתיה ע"י מכון התקנים – מת"י  5452

 

 

Print Friendly, PDF & Email
מצטרפים לדף הפייסבוק של מים-נט ונשארים מעודכנים כל הזמן‎

אודות מערכת פורטל מים נט

אנו שמחים להביא בעמוד זה מידע לתועלת הציבור. יחד עם זאת התכנים אינם מהווים עצה, המלצה או את עמדת האתר , ועל כל משתמש לבחון את המידע ולשקול איזה שימוש ראוי לעשות בו, רשימה זו אינה ממצה ואינה תחליף לייעוץ משפטי. אין באמור לגרוע מהאמור בתקנון האתר, לרבות בנוגע להגבלת אחריות. מערכת פורטל מים נט עושה כמיטב יכולתה להביא בפניכם חדשות , כתבות ,מחקרים ,ידיעות מהארץ העולם ועוד המון אינפורמציה בתחום תעשיית המים ותעשיית איכות הסביבה. בכל הצעה בקשה רעיון נשמח באם תיצרו קשר. כמו כן אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הרשמו לניוזלטר

כדי להיות תמיד מעודכנים